1. Kako doći do nove članske iskaznice koja je izgubljena ili ukradena i zašto mi je ona uopće važna?

Po upisu u Registar svaki član dobiva člansku iskaznicu.

Sukladno članku 25. Pravilnika o registrima član koji izgubi člansku iskaznicu, odnosno kojemu je ista otuđena, oštećena u tolikoj mjeri da nije moguće u cijelosti utvrditi podatke koji su na njoj navedeni ili je uništena te se više ne može koristiti kao valjani dokument, dužan je o tome u roku od 3 (tri) dana od dana saznanja o nastalom događaju obavijestiti Komoru, te zatražiti izdavanje duplikata članske iskaznice, a uz koji Zahtjev je član Komore obvezan oštećenu, odnosno uništenu člansku iskaznicu predati Komori.

Za izdavanje nove članske iskaznice potrebno je dostaviti:

  • ispunjen i potpisan Zahtjev za izdavanje duplikata licence/članske iskaznice,
  • oštećenu odnosno uništenu člansku iskaznicu,
  • potvrdu o naknadi troškova za izradu nove članske iskaznice u iznosu od 6,64 eura odnosno 50,00 kn (po fiksnom tečaju konverzije koji iznosi 7,53450 kn za euro).